Reklamacije

REKLAMACIJE
slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na neki od proizvoda, budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

JEDNOSTRANI RASKID
Kupac ima pravo da roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu kupovini proizvoda na internet sajtu www.kupidobro.rs , tj dana prispećpošiljke njegovu državinu, bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, dostavljanjem prodavcu obrazac za odustanak elektronskoj ili štampanoj formi. Forma Obrazac za odustanak/ otpremnica možbiti overena prilikom same isporuke ili najkasnije 15 dana od dana isporuke. Jednostranim raskidom kupac se oslobađsvih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe.
Orazac za odustanak možete preuzeti ispod.

obrazac

POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE:
Troškove povrata robe snosi kupac, ukoliko je povrat robe zakonskom roku od 14 dana. slučaju neispravnog,tećenog ili pogrešno poslatog artikla trošak povrata ili zamene snosi prodavac. Prilikom povraćaja ili slanja robe servis kupac je dužan da priloždokumentaciju koja mu je data to:

Artikal koji vraća (SAOBRAZNOST PROIZVODA)
Porudžbenicu
Račun
Obrazac reklamacije (izjava) ili obrazac za odustanak
Povrat novca na rešenu reklamaciju vršse Bex Express-om za fizička lica ukoliko su plaćanje izvršili bilo pouzećem ili nekim od drugih načina plaćanja za pravna lica koja su robu platili gotovinom. Povrat novca na rešenu reklamaciju vršse elektronski za pravna lica ukoliko su robu i/ili dostavu platili elektronskim putem.

ZAMENA
Kupovina je situaciona individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde ćkupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz višrazloga. Zakon krajnjem potrošto omogućava određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena istom stanju kako je poslata tj prodata (neoštećena ispravna, roba ambalaža) vršse povrat novca kupcu ili zamena za neki drugi artikal uz korigovanje troškova, manje ili višodnosu na ukupnu vrednost robe, naravno ukoliko postoji potreba za tim.
Ukoliko je nakon otvaranja paketa ustanovljeno da je kupac poručio pogrešnu veličinu ili boju, mogućje zameniti za odgovarajućveličinu ili boju ili tome sl. ali shodno zalihama tom trenutku. Stoga je kupac dužan da obavesti prodavca najkraćem roku kako bi se izvršila zamena.
Troškove zamene robe novca snosi kupac, sem slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaćiznos jedne poštarine visini koja mu je prethodno naplaćena po već ugovorenom cenovniku.

TEĆENA ROBA – OBAVEZNO PROVERITE PAKET !
Ukoliko vam je pošiljka stigla vidno tećena, potrebno je da na licu mesta kurir napravi zapisnik da nas tome obavestite mail om na info@kupidobro.rs ili telefonom 060/6064902. Takav paket ne morate primiti, možnam biti vraćen mi ćemo obaviti zamenu.
Ukoliko ste primili pošiljku nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, ili je roba tećena prilikom transporta, molimo Vas da nas, najkasnije roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 060/6064902, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@kupidobro.rs opišete kakav problem imate. najkraćem mogućem roku, najkasnije roku od dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorćemo potrošna izjavljenu reklamaciju obavestićemo Vas daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana od trenutka prijave iste.
Prilikom utvrđivanja da je roba tećena prilikom transporta, potrebno je fotografisati tećenja dostaviti ih na mail: info@kupidobro.rs

SHOPPING CART

close